“For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul.”



Flickorna är i säng men inte mer än så. Saga somnar nog snart men Engla har kört "vara-vaken-länge" maraton nu ett par dagar. Hon talade om för mig igår att nu på sommaren så är det ju morgon hela dagarna och då behöver man inte sova...det har hon inte gjort heller. Inte förrän det mörknat ute runt 22 eller så :P Min lilla smarta skräpunge :)

Jag har i flera dagar suttit och tänkt på en sak som helt ärligt aldrig varit min grej riktigt men kan ändå inte sluta med det. Märkligt :O Undrar om jag gått och blivit knäpp jag med, så som så många andra blivit men jag tror inte det. Är nog mest extremt nöjd och glad över hur allt fallit på plats för mig. Får se vad det blir...:)

Nu ska jag dra dagens andra runda på orbin och sedan hoppa in i duschen...vet inte vad jag ska göra efter det. Är inte så trött idag så vem vet, jag kanske rent av gör något kreativt...eller så sätter jag mig vid datorn igen ;) Nä då...ska pussa på älskling som är lite små sjuk och kika på en film med honom tror jag :)

Ha en fin kväll. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0