"The world's gone mad"


Idag slog det mig att hela världen faktiskt, på riktigt, har blivit galen!!! Vad har jag sysslat med i mitt liv??? Tittar jag tillbaka på åren sedan jag började gymnasiet så har jag släpat på den ena dåraktiga människan efter den andra och just nu inser jag vad skrattretande och nästintill skämmigt det är att erkänna att jag någonsin haft med somliga att göra :D

Ja jag har asflabbat mig igenom ett album på facebook, jag har stirrat på bilder som både chockerat och irriterat men samtidigt fått tårkanalerna att fyllas på om och om igen. Vad har hänt med de människor som jag tyckte var vettiga? De som jag tyckte om att umgås med. Ja jag vet faktiskt inte men jag kan enkelt konstatera att jag är glad att jag tappat såpass mycket kontakt med många av dom. En del blir jag nog aldrig av med helt och andra nöjer jag mig med att flabba åt på fejjan när tillfälle finns.

Just nu har jag världens finaste familj, underbara vänner och ett helt fantastiskt liv så jag är nöjd nöjd nöjd!

Nästa lördag är det dop för Sagis...yeeey! Min lilla snuttgumma :) Ska bli så kul att få dela det med de närmsta vännerna och våra familjer :)

Nu ska jag nog gå och säga hej till min kära mor som kommit hem från jobbet och sen blir det dusch och sängen för min del.


Natti <3

Kommentarer
Postat av: Livmoderskeppet

Känner ungefär likadant i mitt liv! Jag har inte så jättemycket kompisar längre, men ärligt talat, hellre ha få riktiga vänner än omringas av knäppskallar!

2011-07-05 @ 01:37:02
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha, precis så är det :) Tur att det finns fler av samma sort. Få som väljer vänner efter de måtten nu för tiden. Hoppas du och magen mår fint :) Ha det :)

2011-07-05 @ 20:00:34
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: sassa

jag har själv haft funderingar vad som hänt i mitt liv sen gymnasiet....och frammåt, men kan inte låta bli att sakna de stunder vi hade, alla hyss vi gjorde. Vore faktiskt kul att ses igen.

2011-07-28 @ 10:14:37
URL: http://sassasvardag.blogg.se/
Postat av: Olafzara

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-08-16 @ 10:16:11
URL: http://olafzara.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0