“Never mistake knowledge for wisdom. One helps you make a living; the other helps you make a life.”



Skulle jag kunna få vissa att förstå om jag verkligen försökte? Tror inte det men jag önskar det vore så!

Ibland blir man så frustrerad när personen man försöker förklara för vägrar förstå. Att prata med vissa är som att prata med en inbiten liten tant ungefär.

-"Men, Scans falukorvsring innehåller exakt samma smet som Scans små falukorvar, jag lovar!"
-"Det är inte samma, jag får ont i magen av ringen. Dom som gjort den ringen har bara tagit Scans logga och satt på förpackningen. Jag vet nog vad jag pratar om!"

Nej usch och fy för somliga personer, somliga dagar!

Kommentarer
Postat av: Anci

Hihi låter som farmor ;)

2011-06-08 @ 12:39:17
URL: http://fruwikmans.blogg.se/
Postat av: Lisbeth.

Hahaha Anci =) Tror du?

2011-06-08 @ 21:10:36
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0