"Shame on him, if he fool you once, Shame on you if he fool you twice"


En person sa till mig för lite drygt en månad sen att han älskar mig. Han har vid flera tillfällen sagt att han önskar han kunde få vara någon annan än den han var, att han ville vara här hos mig :O Denna person är inte min pojkvän. Han är helt simpelt en kille som påstår sig vara kär i någon annan än mig! Är man kär i någon annan om man säger "Jag älskar dig" till mig? Fattar ingenting jag!!! Ska han få leka runt med känslor hur han vill? Nej, jag tycker inte det. Borde jag berätta att han var på ytterligare en tjej när den gamla tröttnade? Ja, det borde jag. Borde jag berätta att det var jag som sa till honom, "jag tycker inte om ditt ex men mer respekt än så måste du visa henne". Ja, det borde jag. Borde tjejen fatta vilken äckligt självisk kille hon fått tag på? JA, DET BORDE HON!

Kommentarer
Postat av: Livmoderskeppet

Men måste det betyda att han försöker få ihop det med dig? Förstår inte. Jag kan säga till folk att jag älskar dem fast inte på samma sätt som min man. Alla är ju inte lika hur de uttrycker sig.



Men visst, du skriver ju lite diffust utan detaljer, så du vet väl själv bäst hur han menade:)



Liksom älskar mitt ex fortfarande. Men inte på samma sätt som min man!

2011-06-08 @ 05:54:30
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tyvärr måste jag vara så diffus inför er läsare men lita på mig när jag säger att jag är väl medveten om att "jag älskar dig" inte betyder ett smack för den här personen pga att han känner endast kärlek inför sig själv. Däremot har just de orden fungerat bra förr då jag känt att jag har skyldighet att finnas där för honom. Han utnyttjar människor för egen vinnings skull och skulle folk mot förmodan få reda på hur han betett sig så skyller han på någon annan. Att "ta konsekvenserna för sitt eget handlande" finns inte i denne mans vokabulär. Önskar jag kunde förklara med djupgående men det är inte värt att göra det.



Tack för att du läser och tack för dina andra kommentarer :)

2011-06-08 @ 06:29:17
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Livmoderskeppet

Ja, jag tycker att du verkar som en trevlig person och har nyligen börjat läsa din blogg! Klart att man ska vara lite diffus. Blir lite dumt om man skriver allt i detalj gällande andra.



Tycker då att man kan säga till tjejen som gillar honom att han verkar falsk och vad han sagt... Sedan är det ju upp till henne att ta sitt beslut om hon tycker han är värd besväret!

2011-06-09 @ 01:11:35
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0