Juni 19, 2011

God morgon! Vaknade upp det yrsel huvudvärk och den som känner mig väl kan ju intyga att det inte är någon direkt rolig huvudvärk. Allt bara snurrar och ögonen hänger inte alls med i samma takt som huvudet. Jobiggt att bara skriva men eftersom jag hade en så fantastisk kväll igår måste jag bara få skriva lite om den.

Vi åkte mot Eda kyrka runt 13.00 härifrån igår. Skulle möta Linn, Nadja, Ronja och Anthony på McDonalds i Arvika och sen åka vidare mot Eda tillsammans. Givetvis var dom lite senare än oss och barnen bråkade så vibestämde oss för att ta en kort sväng genom stan....Gick fint iofs men det tog ju sin lilla tid. Bilar och folk överallt eftersom det är Arvika 100 År^^ Lyckades väl ta oss ut till McDonalds och rondellen igen och fortsatte :) Hann fram i tid gjorde vi och bröllopet var jättefint.



Efter cermonin åkte vi mot Åmåtfors och firade in det nya bröllopet på Folkets Hus. Engla hittade snabbt en kompis som verkade vara ungefär lika vild som hon själv. Saga var snäll hela kvällen och ja, allt var jättetrevligt. Vi åkte hemåt igen strax efter 20.00.

Tog turen genom stan i Arvika igen och kikade på alla fina bilar som åkte. Perfekt avslutning på en perfekt kväll. Bägge barnen somnade i bilen men vaknade när vi var hemma igen. Gick in och sa hej till mormor och sen upp för att sova. Själv somnade jag i soffan strax efter att Engla och Saga somnat.

Idag ska Engla till faderskapet igen. Trist väder idag men dom finner säkert nåt kul att hitta på ändå.

Dricka kaffe nu och försöka få huvudet o-ont! Hej hej

Kommentarer
Postat av: Terese

Fy va jobbigt med huvudvärk! Tycker du skriver att du har det ofta. Är det något du vet anledningen till, annars tycker jag verkligen att du borde kolla upp de! Måste ju va hemskt att ha det så ofta.

2011-06-21 @ 19:32:33
URL: http://tezzanzliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0