“Whatever they grow up to be, they are still our children, and the one most important of all the things we can give to them is unconditional love. Not a love that depends on anything at all except that they are our children.”







Himmel vad jag är trött :) Har varit " tre barns mor" på halvtid nu ända sen i söndags och jag känner mig lite lätt slut :) Barnen har haft så himla roligt den här veckan. Dom leker (och slåss) så det står härliga till :D

För övrigt då....öhm, ja galna människor finns det ju överallt. Tänk att människor helt ärligt tror att de vet någonting om barn trots att de inte har några egna? Det finns hur många olika mamma typer som helst och alla har sitt eget sätt att handskas med sina barn och även om jag kanske inte tycker att det andra gör är rätt alla gånger så vet jag i alla fall att de gör det de tror är bäst för just deras barn MEN, människor som inte har några ungar. Som inte vet alls vad det innebär eller vad man offrar för sina barn? Hur kan sådana människor ens öppna klykan och ha en åsikt? Jävla idioter! Men men, jag vet ju att när just den människan jag stör mig mest på faktiskt får egna barn så kommer hela tillvaron att kastas runt och denne kommer förhoppningsvis att inse, att det enda som betyder något överhuvudtaget är att ungarna mår bra i alla lägen! När man väl blivit mamma så är man det resten av livet och då finns inget som är viktigare än att hålla barnen trygga, säkra och ge dom obegränsat med kärlek. Mina barn är trygga hos mig, för bara jag känner dom som en mamma känner sina barn!!!

Finns även ett bra citat som är så himla sant. Något DU kanske ska tänka på innan du öppnar truten om vad som rör och inte rör barnet! "Children are like wet cement. Whatever falls on them makes an impression"

Slänger in lite bilder som tagits under veckan :)
Sagisen :)
Anthony posar på sin traktor :D
Saga ville också prova :)
Engla gumman och Anthony har vattenkrig :D Fina barn!!! Älskar er så...alla 3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0