“Sometimes you have to be a bitch to get things done.” ~ Madonna

Nu ligger mina flickor men Saga sover inte riktigt än ^^ Engla kröp glatt ner i sängen idag så jag antar att hon var riktigt trött efter massa lek ute i solen. Inte för att hon brukar vara extremt jobbig heller men nog har hon sina dagar. Innan läggdags stod hon och Jimmy och hejade på mig som krälade omkring på badrummet och städade varenda vrå. Plockade bort badkaret för att komma åt allt så nu skiner alltihop :) Rensade det vidriga avloppet med...BAH! Hatar mitt hår och att jag fäller så mycket nu efter förlossningen...lika var det efter jag fick Engla och det suger verkligen. Finns inget som är värre än äckliga håriga avlopp.

Hahaha, hittade en så rolig diskussion igår angående osexiga saker under samlag. Efter det var jag på jakt på internet och hittade en sjukt rolig lista. "40 saker tjejer gör fel under sex". Hittade förstås en massa roliga punkter som fick mig att fnittra hejdlöst. Ska klistra in några :)

-ATT GÖRA SIG TILL - från fejkstön till fejkorgasmer, kvinnor, det är sällan det går hem. Möjligtvis kan det gå hem för en man som inte är van. Men det märks så uppenbart.

-JÄMFÖRELSE MED ANDRA KVINNOR - under/efter ett samlag, diskutera aldrig vem som varit bättre eller något sådant. Man vill hellre prata om dom positiva bitarna eller bara ligga och mysa, även vi killar kan vara finkänsliga.

-AV MED KLÄDERNA - En kvinna som hjälper en man av med kläderna är aldrig fel och vice versa. Alla kläder ska av, en tjej som är helt naken med bara strumpor kvar är ingen vidare fin syn. Det ser bara illa ut och sänker stämningen.
  

-ATT HÖGLJUTT INSTRUERA. - Skrik inte ut uppmuntrande tillrop som en tränare med megafon. Det är inte direkt upphetsande.

Ja det stod en himla massa skoj :D

Nu ska jag nog ta min underbara man i armen och leda in honom i soffan för lite soffmys och en bra film :)
Natti!!!


Herrååååå!

Kommentarer
Postat av: Mami

Hahaha, sicken tur att man inte har fotfobi, med de "läskiga" fötterna, garvar gör de också =) Puss!

2011-06-06 @ 00:24:12
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0