“No day is so bad it can't be fixed with a nap.”.....

...Too bad i´m not allowed one!

Ja vad fan...lär väl skriva nåt här nu tror jag.

Just idag har jag bara en massa gnäll som surrar runt i skallen och mer än gärna kommer ut på print men jag vet inte hur kul det är att läsa :P
Jimmy älsklingen är sjuk och fick åka hem tidigare från jobbet i alla fall. Mindre rockigt då någon minsann klampat in på jobbet utan att berätta att han hade spytt som en gris i några dagar eller så. Inte så smart kan tyckas.

Saga mår nog inte heller prima men vet inte om det är förkylning, tänder eller båda delarna. Hon vill varken äta eller sova i alla fall. Lilltrollet då :(

Engla BARA busar och är helvild trots att jag i onsdags fick sjukanmäla henne från dagis för att hon inte mådde så bra men det tycks ha gått över. Haha. Mammas fisunge

Jag är sur som en citron på korkade försäkringskasse folk som missat att skicka ut nya ansökningspapper om min föräldrapenning så nu får jag väl vänta 6 veckor eller så innan handläggningstiden på det är klart. Har dessutom sökt underhållsbidrag från dom denna månad då det tydligen blivit jobbigt att ha den lilla kontakten med mig från det andra hållet så...ja. Skit månad för mig och antagligen skitmånad för försäkringskassan med som har mig i örat var och varannan dag :/ Fick avslag på Sagas försäkringsansökan med bara för att läkaren vi besökte (som konstaterade att Saga är fullt frisk) inte hade skickat det till VC här i Nysäter vilken innebar att försäkringsbolaget inte fattade att utredningen på hennes hjärta var klar så jag skickade ett mindre glatt mail och han på försäkringsbolaget ringde upp i samma veva han såg det dagen därpå och lovade att han skulle fixa allt....bäst det!

Imorgon skulle vi haft vår årliga halloween middag här hemma med men pga att vi inte vet vad Jimmy dragit på sig vågar ingen komma så det var ju trist, men men. Inget att göra nåt åt.

Ja, hela dagen har varit mindre bra och detta blev ett mindre roligt inlägg att läsa men det kan inte hjälpas nu.

Adjööö

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, va kul med bröllop! Grattis! Det va vi i full gång och planerade vid den här tiden med förra året. Jobbigt men sååå roligt! När är det dags?

2011-11-03 @ 13:30:08
URL: http://inganamnkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0