“Before the beginning of great brilliance, there must be chaos. Before a brilliant person begins something great, they must look foolish in the crowd.”






Tjoho vad det är kul att plugga...PÅ RIKTIGT alltså. Jag är allvarlig. Jag har aldrig varit mycket för det, har aldrig haft motivation att göra det. Jag har klarat mig fint men aldrig haft några högre krav. Hade fina betyg när jag gick ur 9an, klarade gymnasiet hyffsat och sedan jobbat med det jag tyckt om. Klarat mig fint med andra ord. Nu vill jag bara läsa, hela tiden. Hade jag inte haft barnen hemma så mycket så hade jag nog pluggat hela dagarna. Tyvärr har jag nog fått lite storhetsvansinne, kan liksom inte bara göra mina uppgifter enkelt utan fördjupar mig i allt tills jag är inte på något helt annat. Satt och letade faktahäromdagen och började helt plötsligt lösa uppgifter från sjuksköterskeprogrammet som någon sjuksköterskestudent lagt ut på internet. Hmm...kanske ska bli klar med omvårdnaden först innan jag går in på deras uppgifter.


Nu ska jag mysa lite med älsklingen och sen fortsätta läsa! yeeey mej!!!!

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Ja men det är ju kul att läsa. Många frågar mig vilken termin jag är på och när jag svarar femte så frågar de ofta hur jag orkat och hur jag ska orka sju terminer, men det är ju ingen konst när det är kul. :)

Kommer du jobba i sommar och i så fall var?

Puss

2012-02-23 @ 06:38:28
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Pandamamma

Fyller Engla år idag? Grattis iaf! Tänkte då räknaren står på noll!



Jag läste journalistprogrammet osv och har alltid ångrat att jag inte läste t ex sjuksköterska. Har inte fått något jobb alls av min utbildning och har inte råd att plugga mer:( Hade jag läst till sjuksköterska så hade jag haft jobb mycket lättare! Det är ett bra och riktigt jobb! Lycka till!

2012-04-01 @ 05:50:47
URL: http://pandamamma.blogspot.se/
Postat av: Gud

Hora, du är en äcklig hora

2012-08-28 @ 01:41:40
Postat av: Gud

Äcklig horunge du har också. Fyfan vilka dåliga gener

2012-08-28 @ 01:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0