Ja men polisanmälan då :)

Har haft hjälp av en vän att diskutera dessa hemska kommentarer med en polis som sa att det bör anmälas så det sak jag göra. 
 
Vill ge det anonyma krypet en chans att ställa saker och ting till rätta först så därför säger jag så här. OM du inte vill att ditt IP nummer hamnar hos polisen föreslår jag att du hör av dig till mig och förklarar dig och ditt beteende. Är det så att du är någon jag faktiskt känner så kan det ju eventuellt finnas en chans att slippa undan en anmälan, sååå, tänk på saken vet ja.
 
I övrigt vill jag tacka alla mina underbara vänner som uttryckt ett antal upplyftande ramsor om denna anonyma feglort :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0