Ursäkta, ens?!

Heeej!
 
Jag skriver ju inte alls längre men jag är in och kikar ibland. Fick just se att jag fått två nya kommentarer på mitt sista inlägg. Någon feg jävel som varit in den 28 augusti och skrivit två ganska obehagliga kommentarer och dessutom inte vågat skriva sitt namn. Däri benämns jag som en "hora" och någon av mina stackars barn som en "horunge". Hur i hela helvete har man mage att skriva något sånt? Ok om man vill försöka trycka ner mig men vad har mina stackars barn gjort? 
 
Blir så jävla arg...! Vad är det för fel på folk egentligen? 

Kommentarer
Postat av: Linn

Du har världens finaste flickor och den som säger annat är det något fel på.

2012-09-09 @ 14:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0